چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

رونمایی از ماشین جدید DTM

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

ماشین جدید شرکتDTM این ماشین با نام DTM FX810e لیبل برجسته فلزی براق یا لمینیت برجسته را به لیبل های خام یا چاپ شده اضافه می کند ، این روش را می توان در انواع روشهای چاپی جوهر افشان ، لیزر ، LED ، افست یا فلکسو در چاپ سالنامه استفاده کرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این دستگاه دارای یک محفظه فلزی ، یک صفحه لمسی رنگی بصری است و می توان از طریق USB 2 متصل میشود. حداکثر سرعت چاپ آن 101.6 میلی متر (4 اینچ) در ثانیه است و از روبان انتقال حرارتی معتبر DTM Print با حداکثر عرض 220 میلی متر استفاده می کند. این پرینتر با استفاده از برش داخلی می تواند به صورت افقی به طور مداوم برش دهد یا لیبل برش خورده را کوچکتر کند. این کار باعث می شود تا لیبلهای بزرگ از پیش چاپ شده با برش کوچکتر شوند. این سیستم همچنین شامل یک بخش غیرفعال بیرونی برای رولهایی با قطر بیرونی حداکثر 254 میلی متر (10inc) سیستم چاپ را کامل کند. چاپگر جدید دارای یک نوار استارت به رنگ مشکی ، چهار روبان فلزی و نرم افزار NiceLabel است. همچنین می تواند از دیگر نرم افزارهای طراحی لیبل محبوب مانند BarTender و نرم افزارهای گرافیکی مانند Adobe Illustrator و سایر برنامه های ویندوز استفاده شود.و همچنین در چاپ سررسید اختصاصی میتوان با سرعت بیشتری تولید کرد.

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۶
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی