چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه بسته‌بندی

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ب.ظ

لزوم سرمایه گذاری در بسته بندیبابک عابدینی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنایع چاپ و بسته‌بندی ایران با اشاره به نقش مهم بسته بندی در صادرات لزوم سرمایه گذاری در حوزه بسته بندی را از اولویت ها بر شمرد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی افزود: صادرات در تمام کشورها به دلیل منبع درآمدزایی و درآمد ارزی و ارتقای جایگاه بین‌المللی و رشد اقتصادی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ادامه داد: اهمیت بسته‌بندی در آن دسته از کالاهایی که صادر می‌شوند بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل در تمام دنیا در کنار تقویت صادرات به صنعت بسته‌بندی نیز اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود و سرمایه‌گذاری‌های کلان برای تقویت صنعت بسته‌بندی انجام می‌شود.
وی افزود: به‌طور کلی صنایع چاپ و بسته‌بندی در توسعه صادرات غیر نفتی نقش استراتژیک و بسیار مهمی دارند. صنعت بسته‌بندی ایران نیز امروز از توانمندی‌های لازم برای حضور در بازارهای جهانی برخوردار بوده و می‌تواند در ساختار اقتصادی کشور مثمر واقع شود. همچنین صنعت بسته‌بندی موتور محرک برای برون‌زا شدن اقتصاد و پیشرفت تولید داخلی و حلقه تکمیل‌کننده زنجیره تولید و صادرات است، اما صنعت چاپ نیز در سیستم تولیدات انبوه مثل چاپ گراور، مطبوعات،چاپ سررسید اختصاصی،تقویم رومیزی فانتزی، چاپ‌های خبر و کتاب یا به آن صورت رشدی را در سال‌های اخیر نداشته یا در حال رکود بوده و در کنار آن چاپ‌های سیستم‌های یو.وی، فلکسو عرض کم با همان خطوط تولیدی هیبرید رشد خوبی را داشته است.
این مارشناس صنعت چاپ در پایان گفت: در حال حاضر برای اینکه خودمان را با سایر کشورهای صنعتی یا در حال توسعه بیشتر وفق دهیم و بتوانیم در این زمینه با آنها رقابت کنیم، به سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز داریم. اهمیت بحث کیفی‌سازی و استاندارد‌سازی در بازارهای بین‌المللی و داخلی نیز بر کسی پوشیده نیست و این روزها استاندارد برای تولید در زمینه‌های مختلف بحث داغی است.
اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با سیاست گزاری های دقیق و کارشناسی و تحلیل بازارهای جهان و منطقه رشد مناسبی در بخش صادرات ایفا نموده که باعث تحول نوینی در بازار چاپ و چاپ بسته بندی کشور شده است.

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۴
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی