چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

سود کشت زعفران در جیب دلالان

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ب.ظ

سود کشت زعفران در جیب دلالان گلخانه باغ اکسیر تنها گلخانه استان همدان است که محصولات آن پس از نصب برند و بسته‌بندی وارد بازار می‌شود.


به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، مدیر گلخانه باغ اکسیر در بازدید یک روزه خبرنگاران از پتانسیل‌های بخش کشاورزی فامنین با اعلام این خبر، اظهار کرد: این گلخانه سالیانه سه دوره کشت داشته و بیش از 110 تن برداشت انواع محصولات از جمله خیار، گوجه فرنگی، زعفران، ملیس و گیاهان دارویی را دارد.

"احمد فرزیان" مساحت گلخانه را پنج هزار متر عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 10 نفر در این گلخانه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر پیازهای زعفران برای کشت در مردادماه آماده است، تصریح کرد: کشت محصولاتی مانند زعفران به علت عدم فرآوری و نداشتن برند، از نظر اقتصادی به صرفه نیست و تنها برای دلالان سودآور است.

فرزیان سوخت را عمده مشکل این واحد برشمرد و افزود: در حال حاضر سه واحد گلخانه‌ای در منطقه کوریجان واقع است که برای تامین سوخت مورد نیاز خود دچار مشکل هستند و فعلا از گازوئیل استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: از شرکت گاز درخواست کرده‌ایم که برای این سه واحد یک پست بزند اما موافقت نمی‌کند و می‌گوید نصب هر پست برای هر گلخانه در این منطقه 100 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

به گفته مدیر گلخانه باغ اکسیر، جهادکشاورزی خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کند و در ابتدای راه‌اندازی واحد، حمایت‌های زیادی داشت اما بعد از مدتی ما را رها کردند.این مسئله در صنف چاپ در زمینه سالنامه و سررسید اختصاصی هم همینگونه بده است.

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۵
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی