چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

بسته‌بندی پسته نیازمند رونق است

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

حمید ملانوری در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: 80 هزار هکتار سطح زیر کشت پسته در رفسنجان داریم که عمده اشتغال شهرستان را در بخش کشاورزی شامل می‌شود.برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ سررسید و سالنامه برروی لینک کلیک نمایید.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی بیان داشت: در بخش پرورش دام و طیور نیز زمینه‌های اشتغال در این شهرستان فراهم است و این اشتغال نشاط و رونق کسب و کار در حوزه کشاورزی را بالا می‌برد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه تحریم‌ها و خشکسالی و کم‌آبی سبب شده در اقتصاد کشور دچار مشکل شویم، افزود: اما این مسائل نباید به بخش کشاورزی خدشه‌ای وارد کند.

وی تصریح کرد: مایحتاج کشاورزان و نهاده‌هایی از جمله کود و سم، ادوات کشاورزی و مراکز فرآوری پسته و آب مورد نیاز کشاورزی که استفاده می‌شود، باید مدیریت شوند.

ملانوری عنوان کرد: از 200 فروشگاه سم در فسنجان، 105 فروشگاه مجاز است که حضور مسؤول فنی و نظارت بر این فروشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی بر آموزش کشاورزی و چگونگی و زمان مصرف کود و سم و استفاده از نظرات کارشناسان تأکید کرد و گفت: کشاورزان باید شیوه ایجاد ارزش‌افزوده از محصول را فراگیرند.

ملانوری با اشاره به صنعت بسته‌بندی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بازار داخلی و خارجی و رونق تکنولوژی، اما در بسته‌بندی پسته موفقیت چندانی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار کشاورزی پرورش اسب و دام و ... هم در رفسنجان رونق گرفته و در این زمینه ظرفیت بالایی داریم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود از محیط‌زیست، منابع‌ طبیعی و ... باید بهره‌وری لازم را داشته باشیم.

ملانوری از طرح بومی احیاگران آبادی یاد کرد و بر رونق تولید و اشتغال در روستاها تأکید کرد و متذکر شد: این طرح باید به ‌طور جدی به‌ کار گرفته شود تا آبادی در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان را در پی داشته باشیم.

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی