سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی
چرا سالنامه و تقویم از همه نظر بهترین هدیه تبلیغاتی هستند؟
مهمترین کاربرد یک هدیه تبلیغاتی برای شرکتی که آن را هدیه میدهد حک نام برند خود در ذهن مخاطبان است.
در بسیاری از موارد افرادی که انواع هدایای تبلیغاتی را دریافت میکنند پس از مدتی کوتاه آن را در گوشه ای رها میکنند و به سرعت فراموشش میکنند.
اما اغلب افرادی که سالنامه و تقویم را دریافت میکنند بدلیل کاربردی بودن این هدیه، در طول سال از آن استفاده میکنند.
بنابراین هدیه دادن یک سالنامه و تقویم علاوه بر اینکه برای دریافت کننده آن هدیه ای بسیار جذاب است، به احتمال زیاد همواره در طول سال در معرض دید مخاطب قرار میگیرد و این یکی از بهترین روش های برندینگ در طول زمان است.
به اینصورت نام و لوگو برندی که روی سالنامه چاپ شده است در ذهن مخاطب حک شده و تاثیرگذاری قابل توجهی از نظر بازاریابی و برندینگ خواهد داشت.
قطعا نوع طراحی و کیفیت سالنامه از نظر جنس جلد، کاغذ، نوع صحافی و ویژگی ها و اطلاعاتی که دارد میتواند در میزان تاثیرگذاری آن نقش بسیار مهمی دارد. شاید بنظر بیاید که قیمت سررسید کمی بالتر برود اما هیچگاه تاثیری که برروی مخاطب میگذارید فراموش نخواهد شد.
بنابراین مدیران شرکتها و سازمانها در انتخاب بهترین مجموعه چاپی، جهت سفارش تقویم 99 و سالنامه باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرند تا این هدیه تبلیغاتی در بهترین حالت ممکن با بالاترین کیفیت و جدید ترین طراحی، چاپ شده و آماده هدیه دادن باشد.
اما چگونه باید بهترین سررسید و تقویم را انتخاب کرد؟
مشتریان شما به احتمال زیاد سررسیدهای دیگری از سایر سازمانها و شرکت ها دریافت خواهند کد و لذا قطعا یکی از آنها را جهت استفاده انتخاب میکنند.
انتخاب سررسید مطلوب از دید مشتریان به عوامل زیادی بستگی دارد. سررسیدها دارای چند نوع دسته بندی هستند که هر کدام بسته به نوع مصرف مشتری قابل انتخاب می باشد.
منبع: تجارت نیوز