چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

بسته بندی ای گویای طعم

جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

بسته بندی ای گویای طعمبسته بندی در هر محصول تولیدی حال میخواهد مانند مواد غذایی باشد یا چاپ سررسید و کتاب نقش موثری در فروش  سررسید و هر نوع محصول دیگر داشته باشد دارد.

آژانس طراحی بسته بندی گرینویچ به تازگی برای بادام زمینی شور،بوداده،بادام زمینی تف داده شده با عسل،بادام زمینی فلفلی و میالن وعده های تولیدی خود بسته بندی جدیدی را طراحی و ارایه کرده است.

آژانس طراحی بسته بندی Greenwich به تازگی برای بادام زمینی شور،بوداده،بادام زمینی تف داده شده با عسل،بادام زمینی فلفلی و میالن وعده های تولیدی خود بسته بندی جدیدی را طراحی و ارایه کرده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ، بری استاس مدیر عامل Tavern Snacks در ارتباط با این بسته بندی ها گفت: بر اساس تولیدات جدید فرآورده هایمان از شرکت Greenwich»گرینویچ»خواستیم تا یک بسته بندی بادام زمینی طراحی کند که تدلعی گر محصول پرادویه را برای مصرف کننده باشد.

سیمون رایس مدیر طراحی Greenwich»گرینویچ» گفت: کار کردن با مشتریان محلی و روزانه متفاوت از مشتریان بزرگتر است.

وی افزود : آنها معمولا به یک برنامه ریزی استراتژیک برای نام تجاری نیاز دارند که ما می توانیم یک طرح و چشم انداز با هویت بصری به سلیقه ی آنها ابداع نماییم.

امروزه شرکت های مختلف در پی تغییرات مختلف نسبت به محل عرضه محصولات خود هستند که پیشتازترین آنها شرکت کوکاکولا بود که به بطری های با نامهای پرکاربرد برای مشتریان به بازار روانه کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد.

منبع: پاپنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۳
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی