چنانچه یک محصول با کیفیت دارید، یک بسته بندی با رعایت اصول برندینک و بازاریابی می تواند تاثیر بسیار بالایی در موفقیت کالای شما داشته باشد.امروزه با استفاده از بسته بندی میتوان در این امر مهم موفق شد،به طوریکه برای هر محصول مانند خودکار سررسید99 و... میتوان بسته بندی انتخاب کرد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران ،همیشه برایم سوال بوده است که چرا اکثر تولید کنندگان برای تمامی قسمت های تولید هزینه می کنند اما برای مهمترین قسمت یعنی بسته بندی کالای خود اهمیت زیادی قائل نمی شوند و یا از مشاوران حرفه ای این امر استفاده نمی کنند و بیشتر نظر خود را به عنوان نتیجه نهایی در نظر می گیرند؟و فرصت حضوری پررنگ در بازار و فروش بیشتر را این چنین ساده از دست می دهند.
شاید تولید کنندگان عزیز دید درستی از قدرت هویت بصری بسته بندی ندارند. بدین منظور در این مقاله کوتاه اما مفید، یکی از نمونه های موفق بسته بندی را که با رعایت اصول برندیگ و بازاریابی محصولات خود را به بازار ارائه نموده و موفقیت بالایی را بدست آورده است، بررسی می کنیم.