چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

کاغذوزیر ارشاد گفت: امسال تامین ۴۰ هزار تن کاغذ در حوزه نشر به منظور حمایت از ناشران برنامه‌ریزی شده است که ۲۵ هزار تن به منظور کنترل بازار کاغذ و حمایت از ناشران ثبت سفارش شده که بخشی از آن توزیع شده و بقیه در حال توزیع است.
به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان سمنان اظهار داشت: امسال تامین ۴۰ هزار تن کاغذ در حوزه نشر به منظور حمایت از ناشران برنامه‌ریزی شده که اکنون ۲۵ هزار تن در حال توزیع است.

وی ادامه داد: تامین این میزان کاغذ شاید کافی نباشد، اما به منظور حمایت از ناشران انجام شده و تا حدودی موجب کنترل شرایط بحران شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چاب کتاب و چاپ سررسید 99 با وجود مشکلاتی مانند شرایط حوزه کاغذ افزایش داشته است.

صالحی یادآور شد: نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در حدود دو تا سه درصد چاپ عنوان‌های کتاب افزایش یافته که با وجود شرایط کاغذ این افزایش ارزشمند است.همچنین نرخ قیمت چاپ سررسید هم کاهشی است

منبع: مرکز اطلاعات کاغذ ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۹
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی