چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

استان فارس و پروژه کارخانه کاغذ سازی!

سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

استان فارس و پروژه کارخانه کاغذ سازی!در کنار دیدارها و گفت و گو های وزیر ارشاد در استان فارس، بازدیدهایی از کارخانه زاگرس کاغذ پارس نیز صورت گرفت که صالحی در این باره گفت: بخش زیادی از پروژه پیشرفته و با حدود ۲۸ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و می تواند سالانه ۱۰۰ هزار تن تولید مبتنی بر بازیافت داشته باشد. با تئجه به شرایطی که در زمینه واردات در کشور اتفاق افتاده و کمبود کاغذ در ماه های گذشته  مشکلات پیش آمده در زمینه چاپ سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی 99 شاید تولید داخلی مشکل گشای این مهم باشد.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وزیر ارشاد عنوان کرد: در ماه های آینده این کارخانه افتتاح می شود چراکه مساله کاغذ در چند ماه اخیر بحرانی شده بود بتواند کاغذ خوب تولید کند و به حوزه خودکفایی کاغد کمک کند.
همچنین استاندار فارس با بیان اینکه در این نشست در زمینه مطبوعات نکاتی که مطرح شد و همچنین آنچه در نشر می رود، نوید می دهم که کارخانه کاغذسازی تا سه ماه آینده با محصول مطلوب به بهره برداری می رسد و بیش از یک سوم کاغد مورد نیاز کشور را برطرف می سازد.
نکته قابل توجه اینکه کارخانه کاغذ سازی نیاز به آب و منابع گسترده آبی دارد و آیا جناب استاندار و جناب وزیر محترم فرهنگ و ارشاد در این رابطه تدبیری اندیشه اند نکته ای بیان نشده است.

منبع: آژانس خبری چاپ و بسته بندی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۱
مهتا میری

نظرات  (۱)

سلام،واقعا مفید بود برام 

من با گوشی اومدم اینجارو سیو کردم بعد دوباره میام

سنباد

ممنون ازتون واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی