چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

نشست کارگروه افست و چاپ سلولزی اتحادیه صادرکنندگان با هدف بررسی بازار کاغذ و مقوانشست کارگروه افست و چاپ سلولزی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با هدف بررسی مشکلات تولید در چاپ افست و همچنین روند دشوار واردات کاغذ و مقوا در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی برگزار خواهد شد.چاپ افست که در تولید و چاپ سررسید و به طور کلی چاپ کارهای پرتیراژ تقویم رومیزی 99 حائز اهیمت است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با هدف ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه صادرات در این بخش اقدام به برپایی و راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی کرده است و یکی از این کارگروه‌ها، افست و چاپ سلولزی است.

پیشتر و در اولین در نخستین نشست کارگروه افست و چاپ سلولزی اتحادیه در سال گذشته ، اقداماتی برای برنامه ریزی مدون آموزش حین خدمت چاپخانه‌داران افست و سلولزی و تدوین راهکارهای کابردی برای توسعه هدفمند این بخش از صنعت چاپ در تعامل با اعضای کارگروه بررسی شد.

در ابتدای سال 98 با توجه به روند روبه رشد قیمت کاغذ و مقوا تدارک نشست ای کارگروه در محل اتاق بازرگانی صنایع معاون و کشاورزی دیده شده است؛ ابوالفضل ایمنی مدیر روابط عمومی این اتحادیه گفت: براساس برنامه‌ریزی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ نشست کارگروه‌های این اتحادیه بر اساس برنامه تا پایان سال بصورت منظم ادامه خواهد داشت، اکنون با توجه به نزدکی ماه مبارک رمضان تدارک سه نشست برای سه کارگروه دیده شده است، در هفته گذشته دو کارگروه لیبل و کارگروه چاپخانه های بخش هلیو فلکسو در محل اتحادیه برگزار گردید و در این راستا نشست کارگروه افست نیز برگزار خواهد شد.

ایمنی افزود: با توجه فضای مناسب برای توسعه صادرات در نشست کارگروه افست به بررسی بازارهای صادراتی با تکیه بر توانمندی تولید داخلی و بررسی روش‌های حمایت از تولید محصولات بخش چاپ افست و سلولزی پرداخته می شود.

با نگاهی به روند روبه افول چاپخانه‌های افست اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران اقدام به برپایی کارگروهی متشکل از دست اندر کاران این‌ بخش کرده است تا بار دیگر با همیاری همکاری اعضا این چاپخانه‌ها احیا شوند.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران با هدف تقویت و توسعه زیر ساخت‌های استاندارد برای توسعه صادرات در بخش افست و مصنوعات سلولزی و نیاز سنجی امروز بازارهای هدف با تکیه بر توان داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی آغاز بکار کرده است.

نشست کارگروه افست و چاپ سلولزی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران هفته آینده در محل اتاق بازرگانی با حضور رسانه های تخصصی این بخش برگزار خواهد شد.

منبع: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی