چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

کازخانه تلید کاغ از سنگاین روزهای که واردات کاغذ با مشکلات فراوانی رو به رو است  در زمینه چاپ سررسید و چاپ سررسید تبلیغاتی تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده است تلید داخلی میتواند کمک حال تولید کنندگان باشد.

استاندار اردبیل گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان، کارخانه بزرگ تولید کاغذ از سنگ در شهرستان نمین افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اکبر بهنام‌جو عصر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی فاز اول یک شرکت سرمایه گذاری عنوان کرد: با اعتباری بالع بر ۱۵۰ میلیارد تومان فاز اول کارخانه تولید کاغذ از سنگ در ۶ ماه آتی در شهرستان مرزی نمین به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته او با اتمام این کارخانه برای ۵۰۰ نفر اشتغال زایی می‌شود تا علاوه بر تأمین نیاز‌های داخلی در یافتن بازار فروش در کشور‌های خارجی نیز موفق ظاهر شد.

استاندار اردبیل در ادامه بر ضرورت پرهیز از بروکراسی اداری برای افزایش رغبت سرمایه گذاران به منظور حضور در اردبیل تأکید کرد و افزود: تداوم این رویکرد می‌تواند زمینه ساز اقدامات بزرگی برای استان در حوزه اقتصادی و تولیدی شود.

بهنام‌جو با قدردانی از همراهی و همدلی مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی اردبیل و نمایندگان مردم در خانه ملت در حمایت از سرمایه گذاران، افزود: حمایت عملی از بخش خصوصی زمینه دلگرمی و امیدواری آنان برای توسعه فعالیت‌های این بخش را فراهم خواهد کرد.

وی به نقش مهم سرمایه گذاران در رونق تولید و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: مطمئنا در جبهه اول جنگ اقتصادی با دشمنان سرمایه گذاران و فعالان بخش تولید و صنعت قرار دارند.
احیای ۲۶ طرح اقتصادی راکد در نمین

فرماندار شهرستان نمین نیز در این مراسم عنوان کرد: با هدف حمایت از تولید و بهره مندی از ظرفیت واحد‌های تولیدی تاکنون زمینه بازگشت ۲۶ پروژه اقتصادی راکد شهرستان نمین به چرخه تولید فراهم شده است.

ناصری ادامه داد: با بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولید برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده و امیدواریم دیگر واحد‌های تولیدی و صنعتی منطقه نیز با برخورداری از حمایت‌های لازم به عرصه تولید بازگردند.

به گفته وی یکی از مهمترین اهداف دنبال شده در شهرستان نمین به منظور کارآفرینی و کاهش آمار بیکاران حمایت از واحد‌های تولیدی راکد بوده تا مجددا زمینه فعالیت آنان فراهم شود.

فرماندار نمین تأکید کرد: حمایت از فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل در سرمایه گذاری رونق اقتصادی و افزایش آمار تولید در منطقه را میسر خواهد کرد.

منبع: مرکز اطلاعات کاغذ ایران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۴
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی