چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

چاپ سررسید 99

اطلاعات مرتبط با چاپ سررسید 99

افسون رنگ‌ها در تقویم دیواری کوموری

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

افسن رنگ ها در تقویم دیواری کوموریتقویم دیواری اختصاصی شرکت کوموری‏، که شب تحویل سال نو میلادی به دفتر ماهنامه صنعت چاپ رسید، خود نمونه‌ای از کارهای نفیس چاپی است، این تقویم با عنوان جادوی رنگ‌ها‏، نمونه‌ای است از به کارگیری درست تکنیک‌های چاپ افست برای بازآفرینی تصاویری هرچه واقعی‌تر. موضوع عکس‌های این تقویم دیواری، ظرف‌های چینی فاخر ژاپن است.که در صفحه آخر تقویم شرح عملیات چاپ هر برگ ذکر شده است. کارها 5 رنگ تا 7 رنگ و اغلب با وارنیش موضعی افست، باضافه کوتینگ و تکنیک‌های مات و براق به روش افست است. بعضی از صفحات، قبل از چاپ رنگی، با رنگ متالیک نقره‌ای پوشش داده شده‌اند. نتیجۀ کار، تجسم واقعی‌تر از ظرف‌های چینی با نقش‌ها و رنگ‌های واقعی است.
نکته مهم در این کار شناخت طراح اثر تامی اُنو TAMIE ONO از تکنیک‌های چاپی است که از آغاز نسبت به خواص مواد مرکب و ورنی و نیز مراحل چاپ افست به خوبی آگاهی داشته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تقویم رومیزی و چاپ سررسید برروی لین کلیک نمایید.

منبع: ایران پرینت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
مهتا میری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی